Müşteri İlişkiler Yönetimi

CRM Çözümleri (Müşteri İlişkileri Yönetimi), müşteri memnuniyeti veya yeni müşteri araştırması ve müşteri takibi, yoğun talep gören ürünlerin üretimine ağırlık vermeye imkan sağlamaktadır. CRM programımız ile işleriniz çok daha sistemli ilerlesin.

Bölgesel talebe göre dağıtım planlamasını gerçekleştirerek satışı düşük ürün ve hizmetlere özel çalışma yapılmasına da imkan sağlar.

 
CRM Çözümleri (Müşteri İlişkileri Yönetimi), saha satış operasyonlarını takip etmek, kampanyaları ve müşteri görüşmelerini planlayıp memnuniyet ölçümlerini yapmak, randevu, görüşme, teklif, satış ve buna bağlı satış sonrası diğer iş süreçlerini takip etmek isteyen küçük ve büyük tüm işletmelerin kullanabileceği programımızdır.

 

 

 

Program Özellikleri

  • Aktivite Takibi                                                            Müşterilerinize çeşitli aktivite kayıtları kaydederek ajanda panelinde listeleyebilir, alarmlar kurarak hatırlatıcı ile hiç bir aktivitenizi kaçırmadan takip yapabilirsiniz.
  • Kampanya Yönetimi                                                  Kampanya tanımları oluşturarak kampanya planlamalarını ve sonuçlarını tutar bazında karşılaştırabilir, proje ve satış takip kayıtlarını oluşturarak kampanyalarla ilişkilendirebilirsiniz.
  • Proje ve Satış                                                                      Proje ve satış tanımları oluşturarak tahmini satış tutarlarınız ile reel satış tutarlarınızı karşılaştırabilir, kampanya tanımlarınız ile ilişkilendirebilirsiniz.
   

İnternet sitemizde çerezlerden faydalanılmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Kanununu, Gizlilik Sözleşmesi ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Reddet Kabul Et